maandag 27 juni 2011

27 juni 2011

Wat een zomerweer ineens zeg! Gisteren was het nog erg bewolkt en vochtig en brak pas na vieren de zon door. Vanochtend is de zon er al sinds het opkomen en het is klam en benauwd.
Eigenlijk wilde ik vandaag nog wel wat doen, maar ik ben duf en moe en er komt weinig uit mijn handen. Niettemin heb ik toch de cherrytomaatplantjes al verpot naar een grotere bak omdat ze in de kleine cocosbakjes nogal uitdroogden voor het raam, heb ik de benedenverdieping al geveegd en hangen er al 2 wassen buiten en zit de derde in de machine. Eigenlijk moet ik nog dweilen, maar de fut ontbreekt nogal :)
De komende tijd als manlief vrij is, willen we de zolder eens onder handen nemen. Dat wordt ook nog een flink project!

Verder is het nog steeds een flinke herrie van de renovatie in de Zacharias Jansen- en Jasmijnstraat en ligt er overal glas omdat er maar wat met de ruiten gegooid en gesmeten wordt. Oftewel: typisch een gevalletje "daar word ik niet vrolijk van"!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten